Varför skriver jag detta inlägg kan man undra..

Idag har jag fortsatt sätta ihop stolarna från helvetet, ätit lunch med Isak och Josefin, varit två timmar på gymet, lagat en kycklingryta som jag fick slänga eftersom den smakade skit rent ut sagt. Vet inte varför jag försöker mig på matlagning när jag vet att jag inte kan, jag kan inte ens följa ett recept..

Nu ska jag börja packa lite smått och imorgon åker jag hem till mamma och sover där.
Ciao biatches nu ska jag äta mandariner och se på film. Mandarinfilm. Haha skitkul, förresten så har jag fått reda på en alldeles underbar nyhet idag, hårstrå i rymden för er så ni vill väl inte veta den... Mias Alicia har iallafall fått dagisplats, Så nu vet ni det om någon skulle fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0