Vican becan

  • Jag har börjat träna lite plahaplaha på gym bara för att.
    Men så idag fick jag en knäpp om att jag faktiskt ska gå ner de där 5 extrakilona jag har.
    Jag är ju inte överviktig och om någon skulle beskriva mig skulle det säkerligen bli smal men jag väger 6 kilo mer än vad jag gjorde när jag fyllde körkort. Så fem kilo ska väck.
    Hur har jag ingen aning om eftersom jag varken kan eller vill laga mat, inte har några planer på att pulvra mig smalare, Ehh vafan blogginläggen blir menlösa idag bara...

    Okej, vi börjar om. Jag ska inte gå ner fem kilo. Glöm det. Radera det.

    Hej! Hur mår ni allihopa?

    Ehh vafan jag skiter väl i hur ni mår, förresten säger alla alltid "bra" när man frågar hur de mår eller hur det är.

    Okej, vi börjar om. Glöm hurmårdu shiten.

    Todelo.
    Jag sitter här och äter mandariner och planerar att göra ett videoinlägg, vill ni det?
    VLOGG, ni vet. Man måste ju hänga med i svängarna.
    Fast ni kommer ju inte få se mitt ansikte, såklart. Det kommer ni aldrig få.
    Men jag tänkte att ni kanske ville höra min röst och se mina otroligt vackrrra händer.
    Ska jag filma poolen i Portugal kanske?
    Vi ska åka till en liten by eller ort eller stad elller vad man nu säger som heter Vilamoura. Där har Victoria Beckham varit och Jossan älskar Victoria Beckham.


    Vad fan är detta för blogginlägg?
    Nu går ja och lägger mig på hallmattan och dör.
    Ursäkta.



    wops nu fick jag ett sms...

Kommentarer
Postat av: Robin

HAHAHA. klart som fan du ska göra ett videoinlägg.
Det gjorde jag en gång. Kanske mindre lyckat, men jag tyckte det verkade som en bra idé den där kvällen efter tre Mojito.

2007-10-26 @ 03:44:34
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Felicia

hahahaa, jaa jag tycker du ska lägga upp ett videoinlägg! vore kul :)

2007-10-26 @ 13:22:45
URL: http://feliciafrida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0