Om 230 sidor siffror

Sorry för utebliven bloggning igår, Chefen kom nämligen på dagen med en 230 sidor tjock bibba med papper.
"Förra årets budgetredovisning, skriv in den i datorn"
Tantaluringen innan mig hade skitit i att göra skitjobbet. Lämnat det till mig. Och jag måste göra det, måste ju visa mig engagerad och effektiv. De måste vara nöjda med mig så därför satt jag hela eftermiddagen igår och räknade ihop alla siffror och drog bort moms hit och ränta hit och jag blev helt snurrig. Jag hade bara G i matte i nian, daah.

Sedan var det gymet, grymt skönt då jag körde enbart magplåga i trettio minuter och ben 30.
Sitter nu på jobbet, måste gå och köpa lösgodis som ska in till en grupp konferensare 15.30.

Åt lunch med snygga-killen-med-familj, Han är helt underbar! Jag är inte påväg in på några rosa moln men han får mig att skratta så jag kiknar. Måste absolut lära känna honom bättre för han ger mig massa positiv och GLAD energi!
Nej, lösgodis var det. Sedan brygga kaffe och lägga upp bullar till en annan grupp som har sal 6 om det intresserar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0