Om barndomshemmet

Middagen var heltsuper. Hela sällskapet var jättetrevliga och jag hade såå kul och maten var delicous. 
Har ringt efter taxi nu, Är lagom lysad och ska somnai min gamla oskuldssäng aka flicksäng i flickrummet inatt.
Mamma är bortrest och jag känner för att komma bort lite.
Ska bli skönt med en hel villa for my own. Josefin kanske kommer ut imorgon och chillar med mig.
PUSSAR Vi ses på söndag, typ. liksom bah

Digga - Broken
Will Young - Who am I
Spelades nyligastest (? öh..) på iPoden min.
Sköna låtar som just DU ska ladda down.
Wops, taxin kommer om tio minuter, måste gå på toa och byta om.
ciao


Mr Ex
ringde mig, han bor hos sin pappa nu. Hans pappa som jag grät ut hos när vi gjort slut. Fan. Han var som min egen pappa. Fattar inte att allt går så snabbt för dem. Han började tänka på att bryta med hennen för tre månader sedan och de har redan flyttat isär. Kan inte skriva sammanhängade med vin i ådrorna, återkommer med bättre beskrivning av middagen och mina känslor kring Mr Ex.







♥Wherever you'll go. Whatever you do, I'll be right here waiting for you. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0