Om begravning

Usch usch usch

Fick nyss reda på att jag ska på begravning på söndag med Clarissa.
Det är hennes väninnas dotter som varit med i en bilolycka, blott 19 år gammal.
Rikard är inte hemma och Clarissa vill inte gå själv.
Detta är så hemskt, jag har träffat tjejen några gånger och hon var verkligen så glad och hela hon bara sprudlade.
Och så bara händer det här, hon skulle åka till Thailand i tre månader i Oktober med sin pojkvän, hon hade precis fått en ny bil och körkort.
Livet är verkligen så ofantligt orättvist ibland och man får verkligen en tankeställare.

Jag ska bli bättre på att ta hand om mina nära och kära, jag ska absolut ta det lugnare i trafiken när jag kör bil.
Det uppmanar jag ALLA till, för även om du tycker att du har kontroll över DIN situation kan du göra så att någon annan tappar kontrollen över sin situation iomed att du svänger för häftigt eller liknande.





Kommentarer
Postat av: Panthern

Usch, jag beklagar sorgen!
Kände en tjej som omkom på samma sätt förra året, för hemskt för att beskriva med ord.
Tröstkramar till dig och alla andra anhöriga!

2007-09-08 @ 01:38:53
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0