Om dagar och ännu mer tankar

Gårdagen var delicious, på alla plan ;)

Idag, fick sluta tidigt och är redan hemma. Skönt ska bara ta det lugnt idag.

Imorgon ska jag börja dagen med ett gympass tänkte jag, måste komma igång med regelbunden träning igen! Tre dagar i veckan + 40 minuterspromenader två gånger. Så imorgon blir det upp klockan sex, knata till gymet, hem duscha fixa och äta sedan infinna mig på jobbet nio!

Mr Ex skickade ett sms förut, "Var det såhär lätt när vi bröt upp också? Jag är inte ens ledsen, eller är det bara fel på mig? Eller är jag så totalt o-kär i **?"

Jadu lilla gubben.. Jag var helt deprimerad och låg bara i sängen i en vecka, grät i varje dag i en månad, Gick till psykolog,  och jag har fortfarande inte kommit över dig, så en lätt uppbrytning skulel jag.. ehh inte kalla det. 
 Samtidigt får jag lite wrickles i huvudet, Kan man bara pan-bom-knäpp-med-fingrarna sluta vara kär i någon och inte tycka det är jobbigt att gå ifrån, som man flyttat ihop med, skaffat barn med?

Är han inte ens ledsen? För sin sons skull ens? Vårat break var ju lättare om man säger så. Han switchade bara tjej, han var hemma hos mig och packade för en konferensresa på fredagen, på söndagen kom han hem och packade ännu mer för att åka till sin nya tjej. 

Någonstans inom mig prisar jag mig själv lite också, jag är bättre än henne. han har insett att han gjorde ett misstag. Hemskt jag vet, men hämnden är så ljuv mina darlings. 


Kommentarer
Postat av: Panthern

Oh I know the feeling, synd om sonen men bra av han att gå om förhållandet inte fungerar och ärleken saknas... speciellt som han fortfarande tänker på dig! Hur länge sen var det ni gjorde slut förresten?

2007-09-11 @ 20:24:09
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0