Om dagen

Josefin kom hit, vi tryckte i oss pizza (måste köra många timmar på gymet efter denna helg...)
Hon öste ur sig alla sina problem, och jag likaså.
SKÖNT!

Iallafall så nu har hon precis åkt hemåt, jag har ätit grov macka med sallad på och vatten.
Mr Pojkvänsmaterial är påväg hit. Underbart faktiskt, jag har saknat honom.
Vilket jag aldrig trodde att jag skulle kunna göra. Inte den HÄR saknaden jag känner.

Just nu känner jag att jag skulle kunna skita i allt för honom.
Så brukar jag också känna när jag inte har träffat honom på ett tag, Sedan träffar jag honom och känner,
 "jaja, det klart. jag tycker ju om.. .honom..lite.."

Nepp, måste styra upp lite här innan jag vågar släppa in honom.

Kommentarer
Postat av: Panthern

Åh killar, dom förvrider fan huvudet på en! Jag som annars är så logisk blir hur velig som helst- vill ha, vill inte ha...
Lycka till med allt iaf!

2007-09-10 @ 09:04:25
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0