Om deppighet

är väldigt deppig just nu.
Har lite panik över att jag på måndag, ska sitta helt själv bakom disken och slicka otacksamma kunders rövar, utan BF:an att fråga.

Fortfarande jätteledsen, (läs förra inlägget)

Ingen kommenterar på min lilla blogg längre.

Mr Pojkvänsmaterial har inte hört av sig på två dagar.

... Inte Mr Hotguy heller, trots att jag sagt att han får.

Jossan vill ha ut mig imorgon men jag orkar verkligen inte, detta har varit den mest ansträngande veckan för mig i mitt liv. (Förutom när jag var i Grekland och festade konstant i en månad, men det är en annan tia)

Jag kommer troligen inte träffa Mr Ex på typ ett halvår om jag fäljer min överenskommelse till mig själv. och det svider.

Jag har fuckat up det med en av mina bästa vänner som var här igår, jag vet inte hur jag kunde vara så dum.

Jag är allmänt pissed of och deppig bara.
Så nu ska jag sätta på OCboxen och se alla avsnitt med massa godis och vatten.

Kommentarer
Postat av: R

jag läser din blogg varje dag.
ska bli bättre på att kommentera

2007-09-08 @ 13:49:01
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0