Om första riktiga jobbdagen

Det är lugnt på jobbet så jag kan slösurfa runt, Känns jättebra första dagen själv och nu börjar jobbet på riktigt!

En kvinna kom inspringande förut och hängde sig över disken och stod i säkert fem minuter o hängde så och andades häftigt, jag överdriver inte. Hon stod så i säkert fem minuter innan hon överhuvudtaget kunde säga något, Och då skulle hon träffa en på konstorsdelen, hon var en halvtimme sen.. 

Japp, det är väl dagens händelse.. Ska äta lunch med en tjej som är i min ålder och jobbar på kontordelen =) 
Ska bli kul för hon verkar vara en sådan där tjej som är helt locopoco. 
Alltså, missförstå mig rätt. Jag älskar såna tjejer som är helt spontana och glada. 
När jag frågade idag vilket projekt hennes del håller på med (orkar inte förklara..)

- ehh, jag vet inte! jag skriver bara av alla papper jag får in.
- Varför kopierar du dem inte? 
- Guuud va du är smart! Man kan inte tro att du är blond Emma! 

Haha, hon skojar ju givetvis men ändå, så skön.

Ops, nu kommer det ett stort sällskap här. GOTTA GOOOO

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0