Om galen natt

Helt, helt galen natt.
Isaks killgäng var helt galna. Först var vi runt i Nyköping på diverse klubbar och barer, inget vidare drag.
Men jag träffade en kille som bjöd med oss på efterfest i sitt hus. Jaja tänkte vi, skabbig efterfest med raggre o spyor o likn men vi hänkar väl.

Oh mama if we shouldn't! Det var säkert 100 pers i hans villa och alla var snygga och kunde festa.
Vi var där och vid fem satte oss i en taxi hem till Stockholm och killarna fick leda mig upp till lägenheten, Lyckad kväll helt enkelt.
Måste berätta allt vad som hände i det där huset, lite BB över det faktiskt. Fast vi kunde ju åka hem utan att bli utröstade först. 
Nu mår jag alldeles för dåligt, skulle ba googla baksmälla egentligen.


Kommentarer
Postat av: R

så jävla soft när man hamnar på bra efterfest.
nu vill jag höra resten om festen.
c'mon!

2007-09-15 @ 13:49:17
URL: http://grapoluponape.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0