Om gårdagen och dag..dagen?

Gårdagen var helt ok. Jag var sjukt nervös men lyckades nog få fram rätt ord, vi kramades iallafall när jag gick och hon skickade ett sms idag  "No hard feelings.jag vet att du inte var du då, nu glömmer vi detta=)"
Såå skönt, började nästan gråta på jobbet när jag fick det.

Och jag måste bara säga, god i love this job!
Jag är så lycligt lottad som fått så bra kollegor, tre st har varit framme idag och frågat var jag var i fredags, om jag var sjuk, osv.
Berättade hur det var för snyggot-med-fru-o-barn, han var skitgullig och sa att jag jättegärna fick komma till honom senare om jag behövde snacka o så.

Saknar Mr Pojkvänsmaterial så det gör ont, vi skulle ha haft måndagsmys ikväll.
ååh. :(

Nej, nu måste jag bre mackovichar och trippa in med i stora hörsalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0