Om JOBBET with the big J

Så. Hemma från första jobbdagen.
Kan väl sammanfattas i några få ord...

Bitterfitta Tanten jag ska sitta bredvid de första dagarna är en.. bitterfitta. Sur som ..jag vet inte vad.

Stumhet Ovanstående person, jag trodde seriöst att hon var stum i början det enda hon sa till mig var "jaa, här ska du då sitta" Hon förklarade inte datorprogrammet, arbetsplatsens upplägg eller nåt! 

Lunch från himmelriket Oh mama, man kunde äta fruktsallad med keso, grillad kyckling, baguetter, världens salladsbord, huuur mycket som helst för bara 40 spänn!

Övertid I slutet fick hon tummen ur röven och började på världens segaste dialekt förklara programmet och hon kunde inte sluta mitt i, så en timmes övertid!

Världens härligaste kollegor på konstorsdelen Efter lunchen gick jag runt i kontorsdelen och presenterade mig och alla var supertrevliga och ställde motfrågor osv. Gillas!

Japp, det känns bra att komma tillbaka imorgon. Lite pinsamt att jag inte kom ut ur lokalen men en handsome guy fick komma med sitt kodkort. Undrar om jag ska få något sådant?

Nu ska jag lägga mig med en välförtjänt Marabou och nyaste SOLO.
Mr Pojkvänsmaterial kommer vid sex och ska laga middag till lata mig =) 

Kommentarer
Postat av: Nicole

Kul att första dagen gick bra !

2007-09-04 @ 19:24:44
URL: http://nicnor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0