Om lunchdejt

Tog ut långlunch idag och bjöd en tjej på jobbet på lunch på kinarestaurang.
Mysig tjej, lugn och väldigt lätt att prata med och hon förstår mig bra.
Jag är så glad över detta jobb då det innebär roliga dagar med mycket folk och serviceyrket som jag älskar, och så många nya vänner jag kommer få! Har redan kontakt med tre stycken som känns helt underbara.
Plus att hela arbetsplatsen är så lättsam och glad, alla hälsar när de kommer på morgonen, frågar om jag ska ha kaffe när de går för att hämta till sig själva, kommer o slöpratar med mig ibland.
I LOVE IT!!
Plus allt detta är lönen verkligen helt okej och det är en utgångslön som kommer höjas utefter hur jag jobbar.
Ibland känns allt bara helt underbart.
Är hemma nu och ska ha lite städevening här ikväll.
Dammsuga och våttorka, diska flera dagars disk, tvätta en maskin och byta sängkläder och handdukar och damma lite också.
Ciaoooooo

Kommentarer
Postat av: Mark

Vad jobbar du med?

2007-09-19 @ 20:01:47
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: emma

Jag jobbar som receptionarie och alltiallo på ett före´tag som har kontors och konferenslokaler, Mark :)

2007-09-19 @ 20:41:06
URL: http://clarissan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0