Om msnkonv.

Emma säger:
Mia, förlåt. jag är verkligen så himla ledsen. det var aldrig meningen och jag hoppas att du känner mig såpass väl att du vet att jag inte menade det jag sa. jag var halvfull, tyckte det var "kul" att du blev arg och fortsatte därför.
Jag vet att det ser och låter helt sinnessjukt men det är sanningen. Jag vill be om förlåtelse, kan jag komma imorgon em?
Mia *Nattar Alicia* säger:
Kom du.
Mia *Nattar Alicia* säger:
jag är hemma hela dagen, alicia är sjuk
Emma säger:
Oj, är det illa?
Mia *Nattar Alicia* säger:
Äsch varför bryr du dig helt plötsligt, hon är ju ett stort skämt. Jag också, eller hur var det?



Detta samtal visar väl lite hur jävla dum jag har varit. Pantad i huvudet. Jag hoppas så himla mycket att jag får fram rätt ord imorgon så att hon åtminstonde har min rätta åsikt om det hela.

image43

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0