Om nattens bravader


Orkar inte berätta ingående om den briljanta efterfesten men i kort:

Jag har ingen aning om var den hölls någonstans. Jag åkte på en EUmoppe med en snygg kille dit. Han försvann dock, tror jag.
Villan var helt smockad med folk och musiken var helt galet hög.
Det som fascinerade mig nästan mest var att det var en skål stor som ett badkar fylld med bål och det var sådana röda stora muggar som det är i alla highschool filmer ni vet? Skitgrym kände man sig.
Folket var helt galna och tokroliga.
Så skönt, alla var så avslappnade och kom fram och blajjade. Jag kunde prata och slappna av också iomed att jag inte var i hemstaden och den enda jag kände var Isak som var lagom full..

De fanns pool, jag hoppade såklart i. Med kläder.
Helt plötsligt skriker någon något i en megafon och alla kysser den till höger om sig, vi snackar inte puss utan KYSS.
Jag fick en wet one av en riktig pudding som sluddrade om fortsättning på toaletten, jag sa nej.
Jag har ett svagt minne om att jag låg på ett köksbord med öppen mun och att det var en kö med people som gick förbi och hällde ...eh saft i munnen på mig...
Jag hånglade med DJen och laddade ner massa Maria Mena låtar som inte riktigt passade ihop med pumpapumpatechnon som spelades...

Sedan skrek någon i megafonen igen och jag fick en kyss av Isak. Japp. Han var bra på't.
Min Isak, lilla gubben. Vet ni att jag o Isak tog våra första steg handihand? Rent bokstavligt, våra mammor lärde känna varandra på BB när de båda skulle föda. Sedan har de hållt kontakten och så även jag o Isak. Vi har tagit många steg tillsammans han och jag sen dess! Måste berätta hela våran story nån dag. Nu har jag även kysst honom, allt pga av denna efterfest..
Japp, lägg till flertal timmar av oavbruten dans och skratt så har ni den!




Det var verkligen något i luften som gjorde detta till en fest på min topp tio lista=)

image44

Tänk er denna bild, fast det är jag i mitten och Isak och hans polare som drar mig upp till min lägenhet..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah, absoluut :D Känns liksom som en typisk Göteborgar-grej tycker jag med! ;)

2007-09-16 @ 13:43:07
URL: http://rvj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0