Om nervositet

Jag börjar bli riktigt jävla nervös inför måndag.
The day of my new job.

De första tre dagarna ska jag sitta bredvid den gamla receptionarien och hon ska lära mig och de sista två ska jag sitta på "rätt plats" och hon bredvid och coacha.
Jag har inte träffat henne men hon slutar pga pensionering så jag hoppas att det inte är någon bittefitta som inte fått något på ett tag.

Jag är lite arg också, hällde upp det sista av min lakritsshot flaska i ett glas och skulle sätta på kaffe, häller i kaffepulvret i glaset istället för i bryggaren... Fråga mig inte hur jag lyckades men jag blev arg.
Någon som vill komma över hit till Liljan med some lakritsshot?
Nu ska jag ta min lördagscigg och gå en kortis med Honey.




Kommentarer
Postat av: maja

eller hur, dags att ringa till svt? varför har vi inte mänsklig tetris i sverige? ;)
jag skulle kollat på det.

2007-09-02 @ 00:30:48
URL: http://majakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0