Om Nytt liv

Nu mår jag bättre, dagen har spenderats med Josefin.
Jag har bestämt mig nu, fan detta är nu en vändpunkt i mitt liv!

♣Jag ska åka hem till Mia imorgon och fixa upp allt, saknar henne och hatar mig själv för vad jag gjorde.
♣Jag ska glömma Mr Pojkvänsmaterial, jag ska absolut inte ringa honom, inte försöka ha honom som vän, inte KK INGENTING. Han ska ut ur mit liv. Det blir lättare så.
♣Jag ska prestera asset av mig på jobbet.
♣Jag ska äta nyttigare och gå på gymet + promenader.

Jag ska bli en fräschare gladare och piggare människa. Jag ska leva fullt ut. Strunta i vad alla andra tror om mig, bara bry mig om mina vänner. De som är mina vänner, på riktigt vill säga. DERAS råd ska jag ta och vårda med omsorg.

Ciao


Kommentarer
Postat av: Panthern

Läst igenom dina inlägg och ville bara önska dig lycka till med Mia, hoppas allt löser sig!
Verkar som om du hamnade på en kul fest iaf!

2007-09-16 @ 01:48:17
URL: http://www.ihpep.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0