Om överraskning

Jag hade precis hunnit sminka av mig, hoppa i de sunkigaste mukisbyxorna + stora sovtshirten och på med glasögon så ringde Mr Pojkvänsmaterial på dörren.

Fuck, jag tänkte inte öppna men jag hade musik på så han förstod att jag var hemma.
Jag öppnade, han grät och kramade mig.
"Jag vet att vi ska hålla oss ifrån varandra, men jag klarar det inte Emma"
Jag klarar det inte heller, det är okej när jag har saker att göra och inte behöver tänka eller se på honom.
Men när han kom så bara rasade alla murar.
Fyfan vad jag älskar honom för den han är.
Jag vet att vi inte kommer funka tillsammans men hjärnan kämpar mot hjärtat som så många gånger förut i min lilla kropp.
Han har precis gått efter ett långt och välbehövligt samtal, vi båda grät men kom överens om att vi inte ska ha kontakt på ett tag. Det blir bäst så för oss båda.

Ouff, vi kysstes en sista gång och jag skakade.
Jag vill så gärna men samtidigt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0