Om paranoia


Efter en hel dag själv igårkväll blev jag lite för ensam och skickade SMS till Mr Pojkvänsmaterial
(Som förövrigt inte har hört av sig på tre dagar.) -och frågar om han inte kan komma, Eller jag till honom.

Iallafall så får jag ett svar; "nej sorry baby, är ute med tvillingarna. Imorgon? Puss"
Fuck him.
Tvillingarna är två plastikopererade blondiner som han visserligen har känt i hela sitt liv, men jag blir så paranoid! De är ett typiskt exempel på några som efter flera drinkar skulle kunna få för sig att ha trekant (ursäkta..), eller bara kyssa honom.
Även fast jag någonstans vet att han aldrig skulle göra något sådant så blir jag arg. På honom. Och arg på mig själv för att jag blir arg på honom..
Hans åsikt om sex är att edt är det finaste två personer kan dela, det ska bara göras av kärlek.
Så därför är jag ju typ 99,9% säker på att han kom hem själv igår.
Men ändå. Allt grundar sig väl egentligen på att han inte hört av sig på flera dagar, inte frågade om jag ville följa med ut.

Nej, nu ska jag skita i honom tills han hör av sig och beklagar sig över bakfylla.

Kommentarer
Postat av: R

om du blir svartsjuk lär du ju vara kär i honom.
även om du inte vill det eller tror det.

2007-09-09 @ 13:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0