Om pöjkar

Var hos Mr Pojkvänsmaterial först igår. Även fast vi bestämt att vi inte ska ses. Han smörade och "ville känna mina läppar mot hans en sista gång", men jag stod på mig och gick därifrån okysst och opåverkad faktiskt.
Han är ett avslutat kapitel. finito. Skönt.
Ska bara komma över honom och det känns som om jag bara har en liten bit kvar nu när jag bestämt mig.
Mr Ex däremot.

min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.min hjärna blir en trasselsudd.

Säger bara så eftersom vi båda vill ge det ett försök till men jag är lite eftertänksam. Han säger inte vad han känner utan bara en massa klyschor "det har alltid varit du, det kommer alltid vara du" blablabla.
Ser nu att det är två klysch-killar jag har att göra med. haha. Fast bara en som jag har att göra med.

ÅÅÅH varför varför varför finns fucking känslor och kärlek och problem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0