Om prinsessbehandling och lista

Mr Pojkvänsmaterial har precis gått, han hade med sig röda rosor för min första jobbdag, och så lagade han middag och efterrätt! Och så fick jag många kyssar så just nu mår jag alldeles prima =)
Slänger in en lista jag hittade. n'joy

Vilket ämne gillade du mest i skolan?    Engelska
Nämn ett jobb som du aldrig skulle kunna tänka dig att ha: läkare
Är du troende?     Tror på gud men är inte "aktivt" kristen såattsäga
Vilken färg har din tandborste?    rosa och grå
Har du åkt ambulans nån gång?     Ja
Tycker du om DrPepper?     Är jag dum om jag frågar vad det är?
Har du fått massage nån gång?     Många gånger
När klippte du dig senast?    I Juli
Sötlakrits eller saltlakrits?     SALT
Ser du dig själv som lång eller kort?    Lång
Vad har din mobiltelefon för märke?     Samsung
McDonald´s eller Max?   Mcidonkan=)
Har du ett överkast på din säng?     Ja ligger för det mesta i fotändan..
Har du brutit nåt ben nån gång?     nyckelbenet
nvänder du ett bokmärke eller gör du "hundöron" i böcker?     Viker hörnet..
Hyrfilm eller biobesök?     Hm, beror helt på..Kan inte väjla!
Tycker du om ord?     Ja, älskar ord ;)
Minns du någon speciell person från din barndom?     Isak och Emmel
Har du hår på ryggen?    Nää
Äter du fiskbullar?       Ja, i hummersås!
Beskriv din humor:     Gapig, svarpåtalhumor
Använder du morgonrock?     Yes
Sist du dammsög, dammsög du bakom soffan då?   JAA
Nämn en sexställning du gillar:     Wopp, too private
Har du ordning eller oordning i dina byrålådor?    ORDNING,
När blir man vuxen, enligt dig?   När man klarar av ansvar och tar an svåra uppgifter med lugn 
Använder du balsam efter schamponeringen?     JA!
Nämn en skiva ur din skivsamling:     Brolle Jr
Vad gjorde du i går kväll?     Städade, förberedde mig mentalt inför idag, diskade o såg på SATC
Yngre eller äldre män?     Jämngamla ungefär =)
Använder du accessoarer?     Ja
Har du varit riktigt, riktigt megafull någon gång?   ja
Vill du skaffa barn?    Absolut
Hund eller katt?     Hund
Har du några syskon?   Nej
Var är dina föräldrar ifrån?     Stockholm
Har du hånglat med någon av samma kön?     JA
Vilken kanal tycker du bäst om?     Femman
Brukar du handla på second hand?     Ibland
Har du en tatuering någonstans?     Ja
Jeans eller shorts?     Jeans
Var fikar du helst?       På något mysigt fik med bra service
Vilken butik hittar du alltid någonting i?     H&M,
Vinter eller sommar?    Sommar
Vem står dig närmast?      Isak och Mia
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?     tighta jeans
Till vilket land skulle du vilja åka?     Algeriet, Grekland
Var bor du om 10 år?     Stockholm, tror jag.
Världens bästa uppfinning?     Internet
Mammagris eller pappas lilla flicka?     Mammas flicka
Hur svarar du i telefonen?    Emma? Toodeloo till de jag känner=)
Har du någon dålig ovana?  Spänner mig när jag blir nervös = kramper..  
Skulle du kunna byta liv med någon, och i så fall med vem?     Nej
Är du duktig i skolan?    Njaa, helt ok
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?     OJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0