Om promenad med Mr.. Ex.

Nu har Rikard varit här och hämtat Honey, och det känns tomt. Jättetomt.
Clarissa mår helt okej men kommer troligen bli sjukskriven i någon vecka. Bra tycker hon, då kan hon inreda deras nya lägenhet i Nyköping ifred=)

Mr Hotguy kom inatt runt tre. Jag var inte alls meddelad om detta och blev såå arg, what if någon hade varit här?
Han gick igen efter en halvtimme..

Idag ska jag gå en promenad med Mr Ex och hans son.
Jag vet att jag ska sätta PUNKT men jag kan inte. När han, fina fina fina han vill gå promenad med mig och jag bara tänker på allt vi har haft så kan ja ginte säga nej. jag vill uppleva honom en sista gång. Men så säger jag varje gång jag tar kontakt med honom. Igår ringde jag för att "få prata ut med honom en sista gång"

Det känns totalt fel, men han skickade ett sms och jag svarade ja dum som jag är.
Åååh vad jag ångrar mig nu. Jag hatar det här, jag vill så himlahimla gärna ha tillbaka det vi en gång hade men jag vet att det inte går. Vi båda har utvecklats som personer och har andra uppfattningar om livet, Han har en son forgodsake.. Jag vet inte vad han vill heller. Jag förstår om han behöver någon att prata med som förstår honom, Speciellt nu om han ska göra slut med sin nuvarande tjej.

Men man tar inte kontakt med sitt ex. Är inte det en oskriven regel?
Man kan inte vara vän med sitt ex, eller kan man?
Jag får fan nippran på det här. Jag vill så gärna vara vän med honom men jag tror inte att jag klarar av det.
Och vad vill han?



ÅÅÅH

Kommentarer
Postat av: Mark

Du kan göra precis som du vill så länge han är med på det.
Det kanske inte är rätt just nu, men ge det ett halvår så kanske ni hittar varandra igen.
Att ni utvecklats är inte till det negativa, snarare till det positiva. Nu har ni inte bara erfarenhet från ert tidigare förhållande, ni kan se saker ur ett bredare perspektiv och välja att väga ting annorlunda.
Det krävs fortf. två för att skapa en relation.

2007-09-02 @ 14:09:02
URL: http://nucci.blogg.se
Postat av: Frida

ska kolla upp det;) Ha en bra söndag. Kram

2007-09-02 @ 17:34:27
URL: http://frokenmoberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0