Om samtal såhär på kvällsskvisten med vin i blodet


Två tjejer ligger med x antal glas vin i ådrorna, nedsåsade i en soffa. Någonstans oi centrala Stockholm.

Jag - Guud vad jag är sugen på munkar, såna med såndär rosa glsayr duvet!
Josefin - Nej. Röda
Jag - Va?
Josefin - Rött var det ju, röd plus munkar nånting.
Jag - Jag har aaaldrig sett en munk med röd glasyr!
Josefin - Inte jag heller men man ska ju ha rött idag. Det är en modetrend över dagen, för munkarna
Jag - Ja dåså då får vi hoppas att ICA har röda munkar
Josefin - JAHAA menar du döda munkar? Eller såna runda? Jag menade levande, såna med klänningar. Nånting med katt också.
Jag - Skogskatt
Josefin - JA! Nej menar jag. BUMRA! Bulra! BUUURMA!


Jap, ungefär såhär lyder våra samtal just nu..
Isak är påväg, han ville också ha vin. Fast nu kom jag på att det är sluuuut schlutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0