Om SMS

Sms 17.14 från Mr Ex
"
Hej där, allt bra? Något kul på g ikväll?"
Svar- "Hej där själv, allt bra. Utgång på g. ciao"

Sms 17.56 från Mr Hotguy
"
Hej Sötnos, Längesedan nu, ska du ut ikväll? Då kanske vi ses."
Svar- "Japp, hoppas vi ses ute då=)"

Sms 18.25 från Mr Pojkvänsmaterial  
" Emma. Jag saknar dig"
Svar- "Victor. Jag saknar tyvärr inte dig"

Sms 18.55 från Mr Bartender
"Jobbar till 03 idag, duvet att du alltid är välkommen!"
Svar- "Thanks, får se om jag avslutar hos dig som vanligt, vill du ha vidare info om det eller ska jag bara show up?"

Sms 19.45 från Isak
"Är du klar för förfest hos Johan om 30 min?"
Svar- "Alltid redo, brorsan!"

Much going on, nothing right going on.
Inget av dessa sms känns bra i maggropen.
All these guys and so little time...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0