Om stress

Inlägget om jobbmänniskorna kommer imorgon.

Mötet med chefen drog ut på tiden men var otrooligt givande då han sa att många kommit fram till honom specifikt för att berätta hur nöjda de var med mig! Många kunder som fyllt i formuläret (de får ett formulär ibland om hur de tyckte det var osv..), hade skrivit "trevligt bemötande av emma" o liknande=)
Graoaw vad jag älskar detta jobb! Fick även påökad lön och bonus för att jag klarat första månaden med glans, som han sa.
Kommer kanske få lite nya arbetsuppgifter som rör utlandet och då skulle jag få gå på en veckas "uppfräschningskurs i engelska", även hemsideuppgifter o liknande.  
Men det var inte förrän om ett halvår om det ens blev av.

Stressade hem som en tok och sprang till gymet där jag precis han in till spinningpasset som var helt sjukt jobbigt.
Pratade i telefon med Josefin hela vägen hem och med mamma en kortis.
Sedan Idol och granntjejen kom över med sina guldfiskar jag ska få passa medans hon åker till Rhodos en vecka.
Härligt med lite sällskap. ...
Hon är så söt den tjejen, 7 år och redan såå social och smart! Hon kan ge tuffa svarpåtal när man bjäbbar lite med henne. Det är även hon jag ringer när jag vill ha mcdonaldsmat eller något annat från ICA direkt till soffan..
Superbra deal tycker jag, hon får en tia för det, means typ 60 kronor i timmen om man slår ut det och det är pretty good för en sjuåring =)

Nu ska jag lägga mig i nybäddade lakan och skriva klart inlägget om jobbet, skriva två mejl på jobbdatorn och kika runt bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0