Om telefonsamtal

Är hemma från jobbet nu.
Precis när jag stod och tog på mig ytterkläderna ringer telefonen och jag tänker "okej då, ett sista"

- *** Emma?
- Hej, jag var inne hos er idag och köpte en tröja, nu när jag kom hem ser jag att en knapp fattas.
- Oj, ursäkta du har något kommit fel, det här är ***.
- Ja men jag borde väl få byta tröjan?
- Det har jag ingen aning om, du får slå numret igen för det här är ingen klädaffär.
- En svart tröja. Med knappar längst upp.
- Du har kommit fel! vi säljer inga tröjor här.
- Men jag har ju kvittot! Och jag har köpt den idag!

Hon var helt i sin egen värld och svarade nog på frågor som hon hörde i sitt huvud elelr något.
Jag kände mig jättedum men jag la på och kopplade snabbt in telefonsvaret.

Nu ska jag fixa mig lite för en middag med efterföljande efterrätt hos Mr Hotguy.
Arrividerci

Kommentarer
Postat av: R

hahaha

2007-09-10 @ 16:57:22
URL: http://grapoluponape.blogspot.com
Postat av: Felicia

Just nu i LifeNews! Intevjuv med SthlmSingel!

2007-09-11 @ 14:12:35
URL: http://LifeNews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0