Om tidigt slut och Mr Ex igen..

Halleluja, BF:an sa att hon kunde sitta den sista halvtimmen så jag fick gå tidigare =)

Mr Ex skickade sms på vägen hem "Promenad imorgon em?"
Jag vill somsagt undvika honom i den mån det går tills han har brutit upp med sin sambo, men det är sååå svårt!
Mina tankar är helt intrasslade nu.
Vill han ha något att göra med mig enbart för vänskap eller vill han utveckla det och se om vi kan försöka igen?
Vill jag isåfall försöka igen? Mitt hjärta säger JA men hjärnan bromsar och säger "Är du så lättillgänglig? "Ska han hitta någon ny bättre och lämna dig igen?" "Vill han bara ha någon och väljer då mig?" "Ser han mig som förut?"
Jag blir verkligen helt nipprich på detta och honom.

Han har en son forgodsake!
En av mina största drömmar här i livet är att få vara den första att ge den jag älskar upplevelsen med att bära hans barn. Det går inte med honom. Skulle vi flytta ihop(jag vet, tänker jättelångt och jätteöverdrivet) - Så skulle jag behöva bli "halvmamma". Vill jag det? Till sonen vars mor jag egentligen hatar? Jag skulle behöva träffa henne.

Han kommer inte vara som förut, han är pappa nu, Emma.
Han är en far som måste ta ansvar för två liv, se till att sonen har det bra och hålla kontakt med mamman.

Svarade iallafall bara "kan jag ringa dig ikväll vid 18?"
J
ag vill egentligen inte prata med honom heller men jag måste.

Ciao darlings,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0