Om tjejmiddag

Jobbet var helt OK, Lunchade med Handsome guy som hjälpte mig ut första dagen ;)
Han är supertrevlig, har dock fru och barn men verkligen en sådan kille jag skulle kunna tänka mig att ha som vän.

Sen var det racerfart hem, tokstäda hela lägenheten, laga kycklinggryta med äpple och koka ris.
Vispa chokladpudding och tina hallon och björnbär.
Jag var tvungen att åka in till stan igen för jag kom på att jag glömt att köpa vin..

Så vid 6 kom mina 5 favorittjejer!
God, i love them!
Har fått såå mycket klarare tankar om ALLT efter ett rejält middagssnack med dem.
När vi kom in på Mr Ex började jag gråta..
Alla tankar ganger ihjäl mig och när konversationen löd ungefär såhär;

" Men, vad tycker ni? ska jag ta tillbaka honom om han vill?"
"JAAA, Skit i allt vad stolthet heter och allt annat tjafs, ta till baka honom!"
"Varför?"
"För vi vet hur du blir när du är med honom"

Mååh, allt släppte och tårarna kom. Skönt .
Mia drack sitt första glas vin på två år och vi andra hade inga problem med att dela på de resternade tre flaskorna..
Nu står de alla på balkongen och gör Jossan röksällskap, ska joina dem och strax blir det efterrät och lösgodis och ännu mer skvaller och peptalk!

You gotta love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0