Om . . träningspass

Sådär ja!

Då har jag smällt i mig en påse ostbågar och ett McChicken och compani med milkshake som efterrät.
Påsen med ett halvt kilo lösgodis som står på köksbänken känns förvånansvärt långt borta.

Orkar jag verkligen låta mina fina lårmuskler jobba för att ställa mig upp, gå fem steg, Låta mina armmuskler jobba för att lyfta påsen, gå de fem stegen tillbaka, ställa påsen på bordet. Gå ytterligare två steg, huka mig framför tven, använda mina händer och trycka på DVD:n och sätta i en skiva, använda lårmusklerna ytterligare och ställa mig upp, gå två steg och sedan sjunka ner i soffan?

















Nej, jag tror inte det.


>
UPDATE: Jag orkade. Orkade även hälla upp ett glas cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0