Om att han har åkt

Nu har min man och trygghet åkt.
Sitter på planet till Tyskelandet...
Hoppas verkligen han får det kul och att det blir bra. Vore ju grymt om han åkt iväg alla dessa dagar för ingenting liksom..
Kändes jobbigt när jag såg hans ryggtavla gå ifrån mig men ändå blev jag stolt, han är min :)
Nu har jag ringt hit Isak som ska få agera stor manlig famn inatt.

Förresten så passar ringen jättebra ihop med bismarckarmbandet jag fick av honom på min födelsedag också=)

Kommer bo i dessa smycken under denna period känner jag..
Gud nu får jag tårar.... Kommer inte kunna spendera söndagen med honom.............

Kommentarer
Postat av: SofiLinbderg

Tack för din fina kommentar!
Den värmer
// Sofi

2008-04-06 @ 00:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0