Om att komma från Arlanda och gråta en skvätt

Har precis kommit hem från att ha lämnat Göran på Arlanda.
Tittar lite på Pretty Woman och gråter en skvätt över att jag är så glad att ha honom, jag är så glad att jag har någon jag älskar, och som älskar mig. Och jag har någon jag inte är det minsta dugg orolig över ska vara otrogen, jag litar på denna någon.
Mer än vad jag någonsin litat på någon.
Träffade mammas kille på Arlanda, han hade lämnat av sin dotter och ville bjuda mig på fika men jag avböjde, orkar inte vara trevlig när jag bara ville hem och släppa ut tårarna liksom.
Japps, nu ska jag se vad för film jag kan tänkas vilja se på, se på den och inte behöva oroa mig över att inte kunna somna för jag är leeeeeeediiiiiiiiiiiig imorgon :D
Förresten hade sötG ställt en ram med oss två i på min tavellist. Sådana saker som gör att jag älskar honom sådär lite extra, det allra extra fullt ut liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0