Om bebishelg

Bebishelg för min del dårååååå...
Ikväll middag hos Mia och Alicia, har inte träffat Alicia på jättelänge så det ska bli mys faktiskt.
Sedan imorgon kommer Clarissa, Rikard och lille Natanael och ska sova över!
Känns så otroligt skönt att ha helgen uppstyrd utan massa fest. Är trött så jag skulle kunna somna här och nu...
Ska vara hurtig och ta cykeln till Mia........

Och när jag kom hem från jobbet sitter en lapp på min dörr "Dina nycklar satt i dörren, har dem inne hos mig. XX"
Jag är så slarviiiiiiiiiiiiig och har så svåååårt att komma iväg i tid så jag får alltid ruscha till tunnelbanan och springa rakt in och känna dörrarna stängas bakom mig och flåsa som en jävla gris.
Alles für mich.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0