Om dagisbarn

Jiobbet idaug.
Roade mig med alla avsnitt av Andra Avenyn och sista (snyft!) delen av Häxdansen, sprang även runt och störde alla jobande kontorsnissar, organiserade grejerna i kylen i personalrummet i bokstavsordning, diskade någon annans disk... - så kul har jag på mitt jobb!
Nejdå, de flesta dagar har jag krejer o pyssla med men inte alltför sällan dyker sådana här tråkdagar upp.
Trots denna oaktiva dag orkade jag knappt hålla ögonen öppna på tuben så det blev nån timmes sömn när jag kom hem. Ätit lite kyckling och kollat alla 97 300 googleträffar på Joakim Nätterqvist bara för att han är så snyygg.
Nudå??
Nudå?
Nudå?
Vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad ska jag göra nu vad gör jag nu????

Har känt mig som ett dagisbarn hela dagen idag både till sättet och tänket.
Rastlös och enerverande.
Film blire kanske........ fast då vill jag ju ha godis...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0