Om födelsedagskalas

Lovade mig själv i påskas att ta vara på min familj bättre så idag har jag varit på fyraårskalas ute i Täby.
Mamma var jätteglad och kvittrade att skorna hon köpt minsann var sååå fina och jag var sååå värd dem.
Faktiskt skönt och roligt att umgås med släkt, inte alls tråkigt och pretentiöst som jag trott.
Känner mig dock som en hemsk hemsk människa när jag kan räkna på två händer hur många gånger jag träffat fyraåringen. Men men, jag är på rätt bana nu iallafall. Han måste vara den sötaste ungen i universum då han gång på gång sa till alla tjejer runt bordet att vi var så söta och han var kära i oss alla. 
Jao.
Åkte förbi Isak på hemvägen som är förkyld.........
tråkinlägg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0