Om lite sjukhus o lite svimning

Jaaahappppp.....
Svimmade i tisdags, slog balhuvudet i golvet och fick en liten hjärnskakning, det läskigaste är att jag inte vet hur länge jag var borta. Jag var ju själv hemma och hade inte en aning om vad klockan var när jag gick upp ur sängen och därför ingen aning om hur länge jag låg där på golvet...

Såg massa vita fält när jag vaknade och tittade så jag ringde mammsen som fick köra mig till sjukhuset, väl där kontaterades lätt hjärnskakning och vanlig magsjuka.
Så har legat i sängen i gamla flickrummet hela dagen igår och ska göra det även idag.
Imorgon måste jag bege mig till jobbet mellan 11-15 då det är ett viktigt möte jag ska närvara vid, ingen aning om hur jag ska kunna vara pigg alert och trevlig men det får gå....
Nu kommer snart mamma hem och har med sig varma koppen och hyrfilmer=)
pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: sandra

ajajja det låter inte bra du.... blodtrycksfall tro?? krya på dig...

2008-04-17 @ 19:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0