Om macrobild på blomma, fråga mig inte vad för blomma, fråga mig inte heller om jag kan laga mat

image100


Är nästan lite stolt över bilden.....
Har upptäckt lite nu på senare dagar att det är kul o fota macrobilder!

Japps, nu ska jag steka lite bröd och fixa röra med pesto och soltorkade tomater och steka lite kycklingbitar, det blir våran middag idag sedan har jag lovat att göra chokladmousse också... Göran blev genast euforisk och skrev ut värsta receptet från tasteline... Jag kollade under lugg och sa tyst
"jag hade annars tänkt pulver o vatten..."
"Juste jag glömde att jag hade en tjej som inte kan laga mat..."
Så schysst är han.
Han blev iallafall lite glad och tänkte nog några tur-att-hon-kan-något-iallafall när jag sa att jag faktiskt städat hans lägenhet.
Åter till brödstekningen, "Åh ska du göra bruschetta, va gott!"
"Ja jag tänkte det !!
!" ..........(boschetta, vad?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0