Om mamma Emma

Hallå mina kära.
Gårdagen var underbart lugn och mysig, några glas vin, djupt prat och herregud vad lugn och trygg man känner sig med ett sovande litet barn i famnen!
Den lilla flickan ska ja ggöra allt för och jag är sååå stolt att vara hennes gudmor :) Hon kan säga mitt namn nu efter massa tränande igår....
Clarissa och hennes lilla familj har kommit och är hos några gamla vänner på middag. Och vill ni veta vad????

Natanael är kvar här hemma hos mig!!!!!!
Änuu mera bebis och jag höll nästan på att börja gråta när de frågade mig.
Han kommer sova en timme till, sen ska jag mata honom och hålla honom vaken en halvtimme och sedan sussa honom igen.

Det är så otroligt mysigt och rogivande att se på en sovande liten pojke som suckar och andas.
gaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0