Om Mr Pojkvänsmaterial

Oh my gosh!
Var och skulle hämta bestick och tallrikar och sådant hos ett företag och gissa vem jag träffar?
Mr Pojkvänsmaterial!!!!!!!!!
Killen som gjorde slut med mig för att han ville stadga sig, skaffa familj och hus and all that. Jag saknade honom rejält ett tag men är definitivt över honom nu. Det kändes tom kul att träffa honom, vi blev båda så överrumplade och glada så vi satte oss ner och pratade i kanske en halvtimme.

Det enda jag tänkte när jag satt där med honom var hur jag kunde gå med på att göra slut???? Han är verkligen den killen jag drömt om (nu skriver jag som ajg känner, självklart betyder göran mest och detta betyder inget)
Han har blivit mycket snyggare sedan sist.. Han dejtar en tjej som han sa till mig inte var hon han ville stadga sig på riktigt med, hon var kul för stunden sa han...
"Var jag kul hela tiden då?" frågade jag..
"Nästan, men du vet att du verkligen var den rätte för mig? du var den jag ville skaffa familj med"
Jag sa inte ett ljud. Han har faktiskt betett sig svinigt mot mig, kommer ihåg alla tusen känslor som spann runt i mitt huvud när han sa att han vilel göra slut för att vi inte kom någonstans och att jag inte ville skaffa barn på iallafall 5 år framåt. Hade han älskat mig på riktigt hade han väntat, tillsammans med mig.

Kul iallafall att träffa honom och han verkade glad, på riktigt.
Grät en skvätt i bilen därifrån, vi har haft så otroligt kul tillsammans..
Tex min värsta föräldraträff någonsin, kan inte länka så ni får kopiera o klistra om ni vill läsa skiten. http://clarissan.blogg.se/2007/august/cheezes.html#comment
Nu är jag iallafall taggad inför kvällen. Perfect girlfriend here i am!
Måste åka och möta G och fixa lokalen nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0