Om naiva hurtiga jag

Gud jag har en sådan träningsvärk så jag kan knappt sitta ner..
Gymade en timme igår, hade fortfarande energi efter så jag tog på mig joggingskorna och lånade Mias Alicia och sprang en timme med henne i en såndär joggingvagn med bara tre hjul..

Sedan imorse fick jag något ryck och skulle gå till jobbet.
smart Emma, verkligen. Bara det att det tar 40 minuter med tunnelbana, du vet inte ens hur man hittar dit och du har högklackade skor.
Jag är så naiv och dumdristig så jag smäller av.
Men fram kom jag, efter ett samtal till nummerupplysningen, och 20 minuter försent.
Nu ska jag med all rätt ta tunnelbanan hem, lägga fötterna högt och be lille granntjejen hämta donken åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0