Om samtal med tysken

Pratat fläääära timmar med G som har det så bra så.
Han bor i världens coolaste high-tech lägenheten, har det kul om dagarna och det blir jag glad av! Han var glad som en lärka men vi deppade lite också eftersom vi redan saknar skiten av oss och ska sakna i tre månader...

I helgen ska vi iallafall ses och bo på hotell i Helsingborg.
Jag får äntligan ta fram lilla pärlan och bila flera timmar, det älskar jag!
Motorväg, lägga i farthållaren och bara sitta och lyssna på bra musik högt som fan, äta godis, se sverige svischa förbi, veta att jag är påväg till G....

Nu måste jag korr.läsa min krönika, börja arrangera kund-dag med ballongflygning, paintball o gud vet vad.
PUSSOGULL

"Jag saknar dig så det gör ont, eller nej... det var en klyscha... inte fan gör det ont heller? Jag saknar dig."

HAhah sötnöööööt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0