Om skrivkurs, penisar och dagen idag

Faktiskt helt okej glad idag=)
Isak kom och sov bredvid mig hela natten och pratade bilar och penisar, trevligt...
Nu har han åkt och jag skriver lite på en krönika som min handledare ska ha på tisdag.
Skrivkursen går faktiskt bra, den var dyr men vi är en liten grupp på 6 pers till en handledare så man får svar fort och sådääär.
Förra gången skulle vi skicka in vad vi ville, jag skickade in ett utdrag av min bok och fick så fin respons, han tyckte jag skulle lägga massa energi på att försöka komma igång med den igen..
Nu ska jag vara hurtig och ge mig ut och springa  i 40 minuter innan jag fortsätter försöka få krönikahelvetet klart.
Sedan, mina vänner ska jag åka till Görans lägenhet och se på Wallander på projektorn.
luuuvvvs ittt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0