Om svensk serie

Ååååh har precis upptäckt värsta bästa svenska serien, häxdansen!
Alla avsnitt finns på svt.se, kolla!
Gryyyyymt
O satan i min gata vad Joakim Nätterqvist är sexig...

O nu tänkte jag ringa göran o säga vilken bra serie jag hittat men det kan jag ju inte....

Går tidigare från jobbet idag för jag ska få ansiktsbehandling, fotbehandling och massage:)
Söta mammsen so mgav mig det i påskpresent.
Sedan tänkte jag köpa med mig sushi och godis och kolla på film och deppa i Görans lägenhet.

Den döva tjejen var inne här förut igen, jag gjorde inte bort mig nu iallafall. Hon är tydligen tillsammans med en kille som jobbar här, grymt coolt när hon gick fram till honom, flaxade lite med händerna och fick världens kyss. 
jag vill också ha en kyyyyyyyssssss....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0