Om

Precis kommit he mfrån mötet jag var tvungen att närvara vid idag, gick rätt bra trots att jag mådde som jag mådde.
Kom innanför dörren hemma, gick direkt till sängen och här ligger jag nu med jacka och skor på, orkar nog inte ta av mig dem. ...
Min chef sjukskrev mig på måndag och i helgen var det egentligen planerat utgång men vet ni vad!?
Min prins kommer hem och tar hand om mig istället!!!
Herreguud vad jag längtar efter honom och det känns nästan bra att jag är sjuk så att vi har en ursäkt till att ligga i sängen hela dagen och bara prata och mysa.
Han åker på söndagkväll så vi får hela helgen.
Nej nu måste jag försöka få av mig ytterkläderna och fixa ett glas vatten innan jag däckar ihop.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0