Om att

Gör som jag brukar, blundar för problemen. Orkar inte ta tag i dem nu. Rädd för vad som kan komma fram och smällas upp i ansiktet på mig, bättre att inte veta än så länge.

Varit barnvakt åt Alicia idag, världens galnaste och vildaste tvååring i min lägenhet med halvfulla öppna vinflaskor på golven, höga vaser i glas på golvet, massa smuts på golvet, massa trosor på golvet, i min lägenhet utan leksaker, i min lägenhet i ösregn.
Ja, jag är rätt slut efter fem timmars helspänning. Och faktiskt fortlöpte det hela väldigt smärtfritt, jag googlade massa bilder på djur så kollade vi på dem, hon fick bada lite i diskhon osv.

Och imorgon börjar jag jobba.
Visserligen bara 9 - 14 augusti ut men ändå, back to work.
Apropå jobb så har snyggingen-med-fru-och-barn från mitt förra jobb skickat massa sms och mms hela sommaren, på sin dotter och sig på en strand, på hans fru och dotter på restaurang, typ som han verkligen vill förklara att han är med dem nu ' kolla jag älskar dem, kolla jag skickar bilder på dem'
Jag blev trött på bilder på hans fula dotter och bombade honom därför med "Saknar dig baby" , "Tänker på våra stunder gång på gång" , "Kan vi ses någon dag?" och "du är verkligen underbar" - sms. Då slutade han. HAHAH jag älskar att vara evil.
Nej, det gör jag inte.








Bara lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0