Om att garva åt fel sak

Göran har fått lätt hjärnskakning.
Tillåt mig att ...
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHHAHAHAHAH

....

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHHAHAHAHAH

"Baby jag är på xsjukhuset, kan du ta tuben och komma och hämta mig? Har bilen här..."

Jag attackerade såklart telefonen och möttes av Göran som asgarvade och förklarade att han käkat middag med en kund och sedan när de skulel gå så hade han foten kvar vid stolsbenet på något vänster, så han föll och knockades av ett bord.
Först när han berättat tänkte jag försöka hålla mig och vara good girl och "sååja, sååja usch va hemskt plutten"
men jag kunde verkligen inte, jag såg bara framför mig hela situationen, Göran med sin allvarliga businessmin, försöker göra ett gott intryck och faller och så ser jag när han knockas av bordet, ni vet - huvudet flyger upp dong.
- Så jag garvade i typ 5 minuter och gjorde honom sur
"Tack nu känns det verkligen bättre, fan jag mår inge bra Emma, kan du komma eller?"

Och när jag kom till sjukhuset hade han bandage runt huvudet och jag garvade ännu mer.
Poor G, men han mjuknade faktiskt och garvade lite han med ...

Ha, så nu ligger han i mitt sovrum och snusar sött.
och jag garvar fortfarande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0