Om att jag återkommer imorgon

Jag är ledsen gott folk, men nu ska jag blogga igen!

Min dator har faktiskt gått sönder, och den som hade sönder den är tada - Jag! Vad förväntade man sig liksom?

Kom hem från jobbet i tisdags och så spöregnade det så jag satt kvar i bilen en stund tills det skulle lätta - slog upp datorn och började surfilurfa.
Sedan slutade det regna och jag gick ur bilen med datorn uppfälld, på armen, började gå mot porten samtidigt som jag klickade runt på olika sidor och självklart - i drop it, jag tappar den, ich tappe es, och självklart - den är helt completely död..

Har nu haft den på lagning hos en privatkille som är jättesöt haha, när jag fick tillbaka den låg ett worddokument på skrivbordet som hette "ÖPPNA SNARAST"
"Kunde självklart inte låta bli att titta på dina bilder, du är ju underbart söt och underbart klantig"

Nu ska jag iallafall gå till sängen och stensova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0