Om att randoma

Såg på Casanova igår, helt okej film.
Blir så ledsen när jag ser Heath Ledger på film, han är en så grym skådespelare, skulel blitt ngt riktigt huge av honom om inte...

Aja, iallafall så delade vi på en hink glass, lösgodis och hade en varsin påse chips..
Jag orkade bara glassen och liite chips men G åt allt. Inklusive halva min chipspåse.
Så vid tolv när filmen var slut låg han och kved och mådde så illa
"Jag måste ut o få frisk luft.. ska vi ta en promenad?"
And so we did.
Och det var helt jätteskönt att vara på promenad halv ett på natten så vi fick i nästan 90 minuter och G mådde  inte illa längre!

Och nu har han åkt in till Stureplan för att träffa några random. Haha han säger så!
- Vilka ska du träffa då?
- Njaae, några random bara sådär..
åooow vad coolish han är alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0