Om min baby G

Vad heter han: Göran Albert
Vad har han för favoritfärg?: Ingen aning...
Vad har han för ögonfärg?: Mörkblåa
Klädstil: Oj, olika, på jobb - strikt, kavaj o så, annars jeans o hoodies typ
Har han färgat håret nån gång: Jao every month
Längd: 186

Har han piercat sig:

Har han några tatueringar: Nej
Dricker han: Ja
Röker han: Tyvärr tar han efter mig.. Vi ska sluta snart..
Vad vill han bli när han blir stor: Han är stor och han är jurist
Har han någon/några systrar: Nej
Har han någon/några bröder: Nej

Vad är hans favoritmat?:
Sushi och husmanskost, jättekul kombo ahah
Vilken mat hatar han?: Kinamat "jävla nudlar o skit"
Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Han skulle tönta sig med aktier och fonder och köpa tillbaka sin lilla röda sportis
Vad brukar han göra efter jobbet: Ganska olikaaaa, läser alla triljarder tidningar han har, ringer mig,..
Har han bråkat med nån någon gång: Ja,
Vad brukar han göra på helgerna: Allt möjligt, spela poker, träffa mig, träffa vänner,
Vad har han för musiksmak: Lars Winnerbäck, Lasse Lindh, Håkan Hellström, alla svenska astråkiga artister du kan komma på...
Vad för bil kör han?: En svart.. bmw tror jag...

Hur/var träffades ni första gången?: Han hämtade mig i sin lilla röda sportis,
Vad är han rädd för?: Han är väldigt rädd för sjukdomar, lite hypokondrisk också..
Vad var det första han sa till dig: Vänta jag ska öppna åt dig
Vad var det första du sa till honom: Tack, snygg öppning ( haha vad nervo jag var...)

Är han beroende av något?:
Cashewnötter
Vad kallar du han: baby ,hottie
Vad kallar han dig: Emi ,älskling
Tränar han: Jo, lite ibland
Hårfärg:
blondiie
Om du skulle beskriva han med 3 ord, vad skulle de vara?: Omtänksam, stilig, kärleksfull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0