Om schkvaller

Ungefär vid fyra när baksmällan började lätta ringde Jossipossi och bara dooog om hon inte fick komma hit och berätta allt skvaller hon inte kunde behålla för sig själv...
Så nu är jag rejält uppdaterad på alla lösa bekantskaper..

"Och han sov hos henne i fredags!"
"VAAA?"
"JAAA! Och xx har gjort slut med xx!"
"VAAA?"
"JAAA!"

osv osv....

Hon hade även fått reda på lite mumsmums om mina ex..
Mr Pojkvänsmaterial har hittat en tjej, blev faktiskt jätteglad när jag hörde det, har alltid vurmat lite för honom och velat att han ska må bra o så..
Mr Bartender har flyttat till Uppsala och börjat plugga till fritidspedagog, haha verkligen den sista jag trodde skulle jobba med barn men så kände jag ju honom inte så väl heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0