Orkar inte skriva "Om"!

Gick ifrån jobbet vid tolv idag, ner på stan, smsade kusin Hanna som också var där så vi tog en fika och hon berättade allt om gymnasiet och jag skämdes lite.. jag har inget att referera till, därför kanske en roligare lyssnare till just detta ämne men ändå..
Sedan hem och typ den underbaraste känslan i världen - när man kommer hem med massa diverse kassar och börjar plocka upp, prova, måla naglarna med det nya nagellacket.. Jag som har dåligt korttidsminne glömmer också vad jag köpt så det blir en överraskning varje gång haha "Oh, denna var snygg! Bra val Emma"

Nu ska jag ta mitt löfte om hemlagad middag handihand och trava ner till ICA och haaaandla.
Tänkte försöka mig på något avancerat faktiskt.. eller avancerat och avancerat... Avancerat för MIG.
En paj med getost, grillad paprika salami och ruccola.
Och lyssna på EMD, såklart. haha
Sedan tända candles, byta underkläder från sköna bomulls till skaviga spets och öppna dörren för G. På alla plan, om man vill uttrycka det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0